2014 Yaz Tatili Ne Zaman?

0 yorum


Okullar ne zaman yaz tatiline giriyor? Okullar ne zaman kapanacak? Haziran'ın kaçında karne alınacak? 2013-2014 eğitim-öğretim yılında dersler ne zaman sona erecek? İşte okulların kapanma tarihi...Okullar yaz tatiline 13 Haziran 2014’te girecek


okul tabelası resmi10 Şubat’ta yarıyıl tatilinin bitmesiyle ders başı yapan öğrenciler 13 Haziran'da yaz tatiline girecek.
2013-2014 eğitim öğretim yılının 16 Eylül'de başlayan ilk yarısı sona erdi. Öğrenciler ve öğretmenler, 9 Şubat'a kadar tatil yaptı. Tatilin ardından 2013-2014 eğitim öğretim yılının ikinci yarısı 10 Şubat Pazartesi günü başladı. Öğretmenler ve öğrenciler için ikinci yarı yıl 13 Haziran'da tamamlanacak.
MEB'den alınan bilgiye göre, açık öğretim ortaokulu ve açıköğretim liselerinde okuyanlar hariç resmi ve özel okullarda 15 milyon 927 bin 462  öğrenci bulunuyor.
Bu öğrencilerden 1 milyon 59 bin 111'i okul öncesinde, 5 milyon 574 bin 916'sı ilkokulda, 5 milyon 180 bin 251'i ortaokulda, 4 milyon 113 bin 184'ü lise ve meslek lisesinde okuyor. Açıköğretimde ise yaklaşık 1 milyon 400 bin öğrenci bulunuyor.
Öte yandan resmi ve özel okullarda 866 bin 615 öğretmen görev yapıyor.


Tatil Sayacı
Bu Bilgiyi Paylaş :

Yorum Gönder

Sitemizde sizlere ilginç gelebileceğine inandığımız her konuda yazılar ve bilgiler paylaşıyoruz. Sitemizde bulabilecekleriniz şöyle:Otomobil,sağlık,blog,haber,backlink,site ekle,banner ekle,html kodlar,dizi,film,ilginç bloglar,blogger için temalar,internet için bilgiler,siyasi görüşler,anketler,yazılımlar,ilginç siteler,ilginç insanlar,mesleklerle ilgili ayrıntılar,forumlar,fikir paylaşımları,yorumlar
 
Siteler: Oyun58 | Kadın Ve Yaşam | Dizi İzle
Copyright © 2011. Bilgi Blog - Tüm Hakları Saklıdır
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger